Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
DJ Hemp:
Jo du har kanske rätt om det hade varit sant.
Gatufesthelg, GIF har häng i tabellen, Åtvid på besök med bra chans till hemmavinst, skapligt väder.
Och ändå kommer det bara 4621 för att titta på Sörens pojkar.
GIFFARNA Sundsvall är laget för dom närmast sörjande, för annars hade det
varit minst 7.500 på Norrporten Arena i går. Men det var det inte.
Higgsartikeln i Medelpadsfältet är en puck och inte en boll. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli.