1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1508422

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Just under silly season hade det naturligtvis varit betydligt trevligare om vi hade fått lite namnkunniga nyförvärv. Men samtidigt tycker jag att Timrå IK känns intressantare än på mycket länge. Jag gillar den här vi mot dom känslan. Och ärligt talat så kan man ju inte bli mer besviken, eftersom de flesta av oss redan nu räknar med Kvalserien.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Att ha i åtanke är att namnkunniga inte alltid är så bra som många tror.
Världens kanske bästa exempel är väl Dick axelsson, hypad spelare som gjort succé i Karlstad, kommer till Modo och gör vaddå?
Nä ni har kanske inte så namnkunnigt lag men det är ju nu alla unga och icke namnkunniga får mycke ansvar och kan visa vad fan dom faktiskt kan där ute, och har man lite tur samtidigt så kan både en och två stjärnor födas!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.