1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1508446

Sv: Silly Season 12/13

Wayne Gresky: Rubriken lyder även Timrå: "Vi ska ha Nordgren", det skiljer sig markant från uttalandet inne i artikeln så förmodligen sa Nubben även det i samtalet, om inte denna David Jiglund använder aftonbladet-metoder (IG i svenska och inte följa pressetiska reglerna).

Har Nubben bestämt sig så..

In Nubben we trust. 


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

KORITFW: Om det inte blir något med Nordgren så blir det nog inget forwardsförvärv alls, låter det som i artikeln:

– Det är just Nordgren vi siktar in oss på.

Nubben säger även angående eventuellt backförvärv:

– Just nu är det inte aktuellt i alla fall, sedan får se vad som tycker upp på
marknaden framöver.

Låter lite kryptiskt.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Vad jag vet är det inte artikelförfattaren som sätter rubrikerna, utan redigeraren. Utifrån det är det inget Nubben-citat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.