ÖstrandsNisse: "jag tror att du ska vara försiktig när du ironiserar om spelares vikter och eventuella matvanor." Det ironiska i mitt inlägg var ironiskt nog inte riktat mot spelarnas matvanor utan mot artikelförfattaren. Självklart så är det orealistiskt att de flesta spelare skulle ha gått ned 6-80kilo.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det ironiska i mitt inlägg var ironiskt nog inte riktat mot spelarnas matvanor utan mot artikelförfattaren. Självklart så är det orealistiskt att de flesta spelare skulle ha gått ned 6-80kilo.