1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1508762

Sv: Apropå nånting...
Berglund: Mina erfarenheter är att de spelar ingen djävla roll hur mycket man tjänar så har man lika mycket kvar den 24 ändå . Skillnaden är bara hur många onödiga inköp man gjort

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Jo det där känner man ju igen av egen erfarenhet men då lyckas jag ändå stoppa undan och göra lite andra investeringar trots att jag inte är i närheten av några 100 in i månaden.

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Bör väl lägga undan lite deg ifall nått oväntat händer? Sen är väl risken stor att man inte får samma lön när hockeylivet är över med vilket borde vara ytterligare en skaplig anledning till att fylla på under madrassen. Eller så skiter man i det och lever flådigt även fast lönen inte är vad den en gång var.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.