Hahl Bundy: Det ska bli intressant att se, OM det blir lockout, hur många spelare från andra länder som är intresserade av elitserien när det finns höglöneligor i andra delar av Europa att välja på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hahl Bundy: Det ska bli intressant att se, OM det blir lockout, hur många spelare från andra länder som är intresserade av elitserien när det finns höglöneligor i andra delar av Europa att välja på.