+ 6
Inlägg: 1508904
Svarskommentarer
Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
Nybbe: Det verkar som Gud fader, lovat vare hans namn, inte hade sin bästa dag på jobbet när han skapade dig. Jag ber en bön för dig min son och hoppas att det gör dig lite gladare även om det inte blir någon kollekt. Vi i modolägret är nämligen lite oroliga för att Nubben tar pengarna och kilar in på Systembolaget istället för att lägga dem på er spelartrupp.
+ 5
Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
Nybbe: Det hade väl lika gärna kunnat varit som han spekulerar?:)
Wayne Gresky:Kan inte du gå med kollekt-bössan och hjälpa oss.................
snälla du !
Du och pastor Näslund det är en trevlig kille.