hubbenorlen: Jag vet inte det, skämt om gudar kan vara rätt roliga ibland.
Inlägg: 1508909
Svarskommentarer
Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
Wayne Gresky: Kanske i frikyrkostaden. Mini-Jerusalem. Lixom. :)