+ 1
Inlägg: 1508913
Svarskommentarer
Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
Nikki Nine: Ja faktiskt. Jag vet ju att ni är gladare över Muller än ni varit för Gunno och hos oss är det Gunno alla dar i veckan. Slutet gott, allting gott.
+ 1
mikenomad:
Och det var väl en lämplig lösning för alla inblandade. Kul när det löser sig på det sättet.