Johan J: Byter till bättre tråd...Älskar non league! Brukar botanisera runt på diverse klubbars hemsidor, är speciellt fascinerad över att se deras små arenor nästan alltid de klassiska med låga läktare i trä med tak runt om.... Tänk att man kör med tak där nere på 7-8 nivån samtidigt som Norrportens ful-arena kör utan tak på dessa breddgrader. Idiot-bygge!!
Inlägg: 1509016
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Greven: Är mycket besviken på att man byggde E ON utan att ha stolar som bildar "TIMRÅ IK" efter långsidorna....
Fantasilöst!