Mangy92: Knappast en nackdel för vår del.
Inlägg: 1509036
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Jag skulle nog inte tacka nej ;) Beror ju på priset såklart...
Men nu har vi ju inte ens plats för honom så :P
Men nu har vi ju inte ens plats för honom så :P