1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509125

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Jaha...nu nämner Nubben försäkringarna igen. Jimmy sa ju att spelarna stod för försäkringen senast. Hur ligger det till egentligen?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Jag skrev att spelarna löste nya billgare försäkringar i USA från andra bolag då. Jag vet inte vem som betalade.

Sv: Apropå nånting...

hubbenorlen: Satt och kollade lite på EP och hamnade på Zigmund Palffys sida. Han är alltså 40 år gammal och lade skridskorna på hyllan innan säsongen 10/11.
Sedan kom han tillbaka förra säsongen och gjorde 83 poäng på 48 matcher i den tjeckiska ligan. Vad är det för kvalitet på den ligan egentligen?
Det vore ju som att Mats Sundin skulle göra comeback i Elitserien och göra 80 poäng. Helt sjukt.
Vad är det för kvalitet på den tjeckiska ligan egentligen? Den rankas ju som bättre än Elitserien ibland.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.