Inlägg: 1509138
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Hittade en länk i ämnet också, dock inte gällande TIK:s NHL-spelare men ändå.
Länkar:
Alfie: Jag kostar 1,5 miljoner kr | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Alfie: Jag kostar 1,5 miljoner kr | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Finns inte en chans att vi betalade varenda krona för de vi hade här 04/05. Vi gick för mycket plus i bokslutet för det.
Gällande Slovakien kan jag tänka mig att Allsvenskan är jämnare men att Palffy skulle dominera rätt bra i Allsvenskan också.
Redigerad kommentar
JimmyH: Ok. Så om det blir lockout så kan det bli så att vi måste betala?
För det kan väl aldrig funka. Det måste ju handla om miljoner för 3-4 spelare?