Inlägg: 1509145
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Vilka slutsatser du drar... Alfredssons försäkring kostade 1,5 miljoner för en säsong för åtta år sedan. Vad Zätas skulle kosta nu kan du inte likställa med den siffran. Andra Timrårelaterade spelares kontrakt är ju mindre värda och såldes billigare att försäkra.
Sv: Apropå nånting...
Såg nyss småstadsliv live i ovansjöparken, fyy fan va jävvla roligt det var.
+ 2
JimmyH: Hmm...det blir märkligt det här. Om vi ska ha in Zäta så betyder det alltså 1,5 miljoner. Ska vi ha in ett par tre spelare till så hamnar vi kanske på runt fem miljoner.
Någon måste ju betala. Och som läget är nu så har vi väl inte råd att betala en enda krona mer?