Vi ville inte ha Nordgren, Muller är bättre än Nordgren, Om Nordgren fått mer pengar hade han spelat i Modo, Nordgren är inte topp-10 bästa värvningarna i ES, Hade Foppa/Näslund velat ha Nordgren hade han spelat i Modo, hade vi inte haft fullt lag hade Nordgren spelat i Modo........
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi ville inte ha Nordgren, Muller är bättre än Nordgren, Om Nordgren fått mer pengar hade han spelat i Modo, Nordgren är inte topp-10 bästa värvningarna i ES, Hade Foppa/Näslund velat ha Nordgren hade han spelat i Modo, hade vi inte haft fullt lag hade Nordgren spelat i Modo........