1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509549

Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Jag har sagt det förut och jag kan säga det igen. Jag vill att Timrå ska vara kvar i elitserien, men de ska alltid komma efter Modo. Att Timrå i ett läge när modo fått ihop ett ganska spännande lag lyckas knyta till sig spelare som iaf inger ett visst hopp om fortsatt elitseriespel tycker jag är positivt. Av vad jag har hört är jag nämligen ganska övertygad om att allsvenskt spel nästa säsong skulle innebära konkurs för er, oavsett hur billig er trupp är den här säsongen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Wayne Gresky: Med andra ord är det inte så konstigt att vi reagerar starkt när vissa av er anstränger sig till det yttersta för att trycka ner oss. Eller hur?
Att sparka på de som redan ligger är inte särskilt snyggt.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.