Hahl Bundy: Självklart måste man dit! Egentligen borde puben vara öppen från typ 15.00 så de får in lite pengar och så man kommer i rätt semesterstämning lixom :-) Sedan måste man ju kolla om de kapat bort den tredje tallen (eller är det till och med fyra?) utanför entrén så vi även där kan stoltsera med två tallar ;-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sedan måste man ju kolla om de kapat bort den tredje tallen (eller är det till och med fyra?) utanför entrén så vi även där kan stoltsera med två tallar ;-)