Hahl Bundy: Tja...du twittrar ju om 1:a gången och att hockeyn är unik i det avseendet. Då kan det väl vara trevligt att få uppleva det också och inte som annars bara höra talas om det.
mikenomad: Dessa twittare. Jag har en granne som twittrar. Jädra irririterande faktiskt. Speciellt då han tvättar bilen eller slår en båge bakom husknuten. Ett sjuhelsikes liv!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer