1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509704

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: Du måste se det från vårt perspektiv.
Med tanke på vår ekonomiska situation och sportsliga prestation ifjol måste jag säga att Sebbe och Gunno är rena Messiasarna för oss.
Jag hade inte förväntat mig någon av dem i årets Timrå.
Egentligen är jag glad att vi fick till ett es-lag överhuvudtaget.
De två var det bästa som kunde hända oss och de kommer garanterat att göra sitt yttersta för sitt lag.
Jag välkomnar VARMT dem båda och ställer inga högre krav på dem än de andra.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Dalton: Det var väl egentligen främst den där typen av Messiasstämpel och något av en hjältegloria jag tänkte på. Bara att hoppas att glorian inte falnat alltför snabbt. Fast samtidigt så önskar man sig ju att varenda en av de nyförvärv man har skaffat sig ska överprestera å det grövsta, själv blev jag så till mig i trasorna över att ha bara sett vinster på bortaplan under en gratisperiod med C+ att jag övervägde att betala för C+ för att garantera bortamatchvinster. Fast längre än till ett övervägande gick det inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.