1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509706

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: knasigt inlägg av dig...

Nordgren är en klass spelare.
Han visade mig under några landslags uppdrag att han fortfarande är vass forward...
Det räcker bra så.
Vem begär att han ska bära laget!?

Erixon har vi ganska bra koll på här i den här boken.
Ska han bära upp lagets defensiv? De flesta här tycker nog bäst om hans offensiva talanger.
Däremot så är Erixon lite som Hallin. Han föregår allt som oftast med ett bra jobb på isen.
Det räcker så.

Vår defensiva klippa heter hedman än så länge iaf... Får se vad Bäckström kan bidra med...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

söder över: Vad trevligt att du tycker det var knasigt, då jag tagit upp en hel del av de åsikter som vädrats av timråiter i denna gästbok. Fast de kanske bara var lallande fånar allihopa.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.