1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509866

Sv: Apropå nånting...

J F K: Ja så var det! penningstinna timmmmrå kastade fram en blank check! -HÖÖH! HÄR MR GUNNO! SKRIV VAD DU VILL! SEDAN KAN JUÖ PASTORN PRÖVA ATT TOPPA DET!!! HÖHÖHÖ (+ en gris grymtning på slutet)

skit i pengarna det var prio två.

Nordgren kollade efter en helhets lösning med öppningar inför framtiden.

inte bara som spelare. 

som ni modoiter beskriver så ligger ju det redan en hel jävla drös med levande modolegender o väntar på att få leda allt från träningarna till skridskoslipningen under allmänhetens åkning i fjällräven...

det var nog allt runt omkring som avgjorde inte pengarna.

jag kan aldrig tänka mig att Gunno spelar för svält lön men heller inte för några fantasisummor alá Vampola


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.