1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509941

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Om du känner för lite med tändvätska kan du ju läsa vad Robert Pettersson skriver om Timrå IK i komentarsfältet till artikeln om Nordgren.
Herregud vad jag hatar den människan.

Edit, länk

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Här är han också med och ordbajsar.

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Skrev en kommentar men ser helt plötsligt inga kommentarer alls på min ajfån så jag vet inte om den kom fram.

Ja, han är hyfsat tragisk. Nästan på min och HB:s nivå..

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Det är väl den typen av reaktion han vill framkalla, då han vet att de som hatar hans åsikter oftast inte kan hålla sig från att skriva ett svar. Lite grann ungefär som Sanny Lindströms ständiga omnämnande av MoDo i sitt Twittrande. De vet båda två att det skapar någon form av respons.

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ja men han är ju felande många ggr.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.