1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1509952

Sv: Apropå nånting...

hubbenorlen:

Hade det varit skillnad om det varit en krönika/blogg istället, likt Wennerholm?


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Nikki Nine: Klart det hade. I en blogg uttrycker man personliga åsikter. I en artikel är man objektiv.
Tänk dig själv följande: Wennerholm, eller valfri journalist på Aftonbladet eller Expressen, har skrivit en artikel om att Niklas Nordgren är klar för Timrå. Sedan skriver någon i kommentarsfältet att Timrå kanske blir bättre än vad Wennerholm tror. Då ger sig Wennerholm in i diskussionen och mer eller mindre idiotförklarar sin läsare med att säga att Timrå är uselt i år och att värvningen av Nordgren är den enda segern som Timrå kommer att glädjas åt i år.
När någon diskuterar tillbaka fortsätter Wennerholm att förminska sina läsare i kommentar efter kommentar.
Låter det rimligt tycker du?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.