T T: Haha...ärligt talat så tror jag att jag skulle strunta i dom helt. Är själv journalist, så jag har haft en hel del kontakt med läsare. Och är det nåt man lär sig med åren så är det att låta dom hållas och att behandla dom och deras åsikter med respekt. Annars kan det bli väldigt svårt att bli av med dom.. Robert, å andra sidan, vill bli av med dom först när han täppt igen käften på dem.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Annars kan det bli väldigt svårt att bli av med dom..
Robert, å andra sidan, vill bli av med dom först när han täppt igen käften på dem.