Dalton: Det var inte vackert om man säger så. Sundsvall blir sig aldrig likt, sällan har en reklamslogan stämt bättre. :P
Inlägg: 1510113
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kent äger! Grymt bra.
Brajjan var mycket bra oxå.
Fick gå upp på scen o göra helikoptern med fillingarna som extra rotor över huvudet. Kul....
Saker man ser....
Brajjan var mycket bra oxå.
Fick gå upp på scen o göra helikoptern med fillingarna som extra rotor över huvudet. Kul....
Saker man ser....