mikenomad: Regnade det? :)
Inlägg: 1510139
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Frella:
Kent var så bra att jag måste se dom på Sjöhistoriska och avslutar musiksommaren med Thåström, Ambroo, Skarin & Bloggrin.
Nästa sommar vill jag se Thåström, Winnerbäck, Kent och Leonard Cohen :)
Kent var så bra att jag måste se dom på Sjöhistoriska och avslutar musiksommaren med Thåström, Ambroo, Skarin & Bloggrin.
Nästa sommar vill jag se Thåström, Winnerbäck, Kent och Leonard Cohen :)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Frella: Dom sa det. Märkte ingenting förrän Kent hade slutat då jag upptäckte att jag var dyngsur. Trodde först att det var svett men folk påstod att det regnat.
Köng!
Nu är man i fjällvärlden.
Var i Dorotea för nån timme sen där hade dom Pelargonfest i helgen o det gjordes reklam för Rock-Jojk i Björkvattnet.
Skilda världar.....
Köng!
Nu är man i fjällvärlden.
Var i Dorotea för nån timme sen där hade dom Pelargonfest i helgen o det gjordes reklam för Rock-Jojk i Björkvattnet.
Skilda världar.....
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Frella: Det sägs så. Själv befinner jag mig i Furuvik. Här spelar Europe ikv, lämplig anledning att åka härifrån mao.