Snacka om att lämna öppet för elaka passningar men Kent är nog det tråkigaste, mest profillösa jag har sett på länge, det är bra gjort att kunna göra en dryg timmes konsert av en låt. Jocke Berg har ungefär samma rörelsemönster som en Tok-koksad Aftonbladet journalist. Slump?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Per HApps:
Snacka om att lämna öppet för elaka passningar men Kent är nog det tråkigaste, mest profillösa jag har sett på länge, det är bra gjort att kunna göra en dryg timmes konsert av en låt. Jocke Berg har ungefär samma rörelsemönster som en Tok-koksad Aftonbladet journalist. Slump?
Redigerad kommentar