André.h: Tror den är spikad. Även om Nubben i mycket lösa ordalag pratat om behovet av en till back i nåt tidigare sammanhang. Men det är nog inget att hoppas särskilt mycket på.
Inlägg: 1510402
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Tror det hänger mycket på hur det går under hösten. Går det åt helvete så kommer det nog in ett par förstärkningar.