Inlägg: 1510823
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
kattan: Det jag sitter och funderar på är om MoDo överhuvudtaget får spela om det blir en lockout?
De är ju i princip ett NHL-lag...... :-)
De är ju i princip ett NHL-lag...... :-)
+ 7
JNS: najs