Andersson: Ja sedär. Osis...
Inlägg: 1511574
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Någon måste nog säga åt Bellissimo att det inte är någon dramascen han står på, han skulle behöva flänga runt bra mycket mindre i målet.