mikenomad: Någon måste nog säga åt Bellissimo att det inte är någon dramascen han står på, han skulle behöva flänga runt bra mycket mindre i målet.
Inlägg: 1511578
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Äsch det här betyder inget, vi har ju inte Lander, Zäta, Jonte, Gunno, Gustafsson eller Regin ombytta..