1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1511863

Sv: Apropå nånting...
sargad: Jag reggade mikenomad dec 2005. Men fanns här före det också, som rupert innan dess. Vill minnas att jag toklessnade och avreggade mig. Hade inte då som nu några här som jag direkt "jabbade" med heller. Innan dess, slutet på -90 och början av 2000 hette jag mrnomad. Men då var mitt engagemang i HS så sporadiskt att det knappt är lönt att nämna.

Jo, vi har vilat några "profiler" som man möjligen kan tänkas kommer producera lite i vinter. Och efter de två inledande TRÄNINGSmatcherna bör man väl inte dra slutsatser. Fast jag gör det ändå och konstaterar att de indikerar att vilade spelare har ganska höga produktionskrav på sig...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vill minnas att jag fick iväg en 17-1800 inlägg som rupert och innan dess, som mrnomad, några hundra. Man har med andra ord bajsat ur sig ca 11500 inlägg genom åren.

Jeeez vad dynga man spridit...:P

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.