1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1512625

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Denna sida har ju samma beteendemönster som en gilf från Örnsköldsvik d.v.s. helt dum i huvudet. Man inbillar sig att det skall bli bättre över tid, men f-n heller! Det är liksom ingen idé att debattera härinne längre för vad man än säger så skall man ju vidareutveckla resonemanget. Samma jävla liv i luckan varenda gång! Man kanske måste göra som HB trots allt...

Å ena sidan blir jag ombedd att skapa "kaos" bara för att jag är den jag är och enligt HS djungelordspråk kan aldrig en människa i denna atmosfär växa upp utan är vad den en gång alltid har varit. När jag sedan gör detta då är inte bra nog heller..

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Jag förstår helt ärligt inte ett smack av vad du dillar om. Men det kanske är det bästa om du känner så, att du slåss mot väderkvarnar på annat håll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.