1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1512761

Sv: NHL lockout 2012
mikenomad: Det kan ju bli ett hemskt scenario. Å andra sidan har jag svårt att se att bra NHL-spelare skulle välja Allsvenskan före KHL, Schweiz, Tyskland, Finland, Tjeckien och till och med Österike.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
hubbenorlen: Ja fy fan om man som elitserielag har haft svårt att kontraktera dessa lockout-spelare hela året och får möta allsvenska lag i kvalserien som roffat åt sig dessa spelare på grund av lättsammare regler i ligan... Det kan man kalla en riktig käftsmäll mot den sportsliga rättvisan....

Sv: NHL lockout 2012
hubbenorlen: Det är nog möjligt att DIF kan plocka in någon hyfsad spelare. En liten skillnad idag mot förra gången är ju annars att många klubbar redan fyllt sin utlänningskvot.

Sv: NHL lockout 2012
hubbenorlen: Tja..det skulle nog kunna bli året då AS till slut gick förbi ES i attraktionskraft iaf..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer