1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614887 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1512765

Sv: NHL lockout 2012
hubbenorlen: Ja fy fan om man som elitserielag har haft svårt att kontraktera dessa lockout-spelare hela året och får möta allsvenska lag i kvalserien som roffat åt sig dessa spelare på grund av lättsammare regler i ligan... Det kan man kalla en riktig käftsmäll mot den sportsliga rättvisan....

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Bigthelin: Haha, det är ju taktiskt av hockeyligan. Allt för att Djurgården ska ta sig tillbaka till finrummet, det fattar ni väl?

Sv: NHL lockout 2012

Bigthelin: AB tycker att Hockeyligan har gjort ett magplask.

Jag lägger ingen värdering i det hela mer än att det vore skoj att se stjärnorna i ES istället för AS...Om det blir så.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer