+ 6
Inlägg: 1513732
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 120831
Enaranger: Nä inte så där som en isolerad händelse men jämför man med er så ser vi blekare ut än tänderna på Blondin-Bella
Sv: Timrå IK - AIK 120831
Enaranger: om alla till skillnad mot förra säsongen är ombord på tanken att vägen till framgång den kommande säsongen stavas hårt jobb så kan det kanske funka men det hänger på att verkligen alla är med och kämpar samtidigt som en eller flera spelare tar ett steg i sin utveckling.
En kille som Rhodin måste bli en lyckad värvning t.ex.
Sv: Timrå IK - AIK 120831
Enaranger: Håller, trots att jag är timråit, med dig. Det ser inte totalt jävla becksvart ut. Nog kommer det att bli jobbigt att hämta poäng mot Timrå.
Men vad det innebär rent poäng- och placeringsmässigt återstår att se.
Men vad det innebär rent poäng- och placeringsmässigt återstår att se.
+ 2
Hälge:
Som icke Timråsupporter så tycker jag faktiskt inte att den där
laguppställningen såg allt för dålig ut.
Jag tror inte att motståndarna kommer att hämta hem
några lätta poäng mot Timrå. Ni blir nog svårare att tas
med än vad många tror.
Den såg ju betydligt bättre ut än den laguppställning Djurgården
hade mot Brynäs i går. Och där lyckades ju inte Brynäs vinna.