1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1513739

Sv: Apropå nånting...
Per HApps:Jamen lysande, som vi har väntat :))

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Är det nån fler än jag som har problem med bilden ?
Just nu buffrar det bara.

Sv: Apropå nånting...

...så tänker jag ta tillfället i akt att slänga iväg en känga till ST som tycker att det är en bra idé att ta 70 spänn för att se en match från SCA-cupen.

Jag ser framför mig hur den hockeyintresserade 7-åringen frågar sin ointresserade mor om 70 kr för att köpa en websändning från en träningsmatch mellan Timrå IK och Sundsvall. Där blir det nog ofta nej. Och det är ur den synvinkeln jag tycker att man ska se det. Bjud på matchjäveln, försök väcka ett intresse hos den publik som annars kanske inte kommer åt att se matcher, varken på tv eller på plats. Och med "intresse" så menar jag inte bara intresset för Timrå IK utan även för ST's hockeyartiklar (dom lämnar väldigt mycket att önska).

Om inte pengarna oavkortat går till Rädda Barnen eller någon annan vettig organisation så tycker jag att sändningarna borde vara gratis. Det är långt ifrån riktig hockeyunderhållning man får på försäsongen, priset borde spegla kvalitén. Och då syftar jag inte på den grusiga bilden på sändningarna utan främst hockeyunderhållningen.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.