JD: samma här. jag har fått ladda om allt två gånger så har det funkat igen.
Inlägg: 1513793
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Det är väl dålig mottagning i den där plåtlådan de spelar i ;-)
+ 1