1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1514183

Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Vad tycker ni om Jocke Rohdin och Jonte Carlsson hittils? 2 favroriter till mig i Brynäströjan.

Svarskommentarer

Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Brynäslegenden: Rohdin kastade handskarna igår och skulle dansa med en sundsvallare. Men domaren var snabb att kliva imellan. Tråkigt att det inte får fightas lite i svensk hockey, hela hallen ställde sig upp tror jag. Det är verkligen en stämningshöjare!

Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Brynäslegenden: Carlsson ser intressant ut, helt klart. Rohdin har inte visat mycket än, förutom igår mot katterna, då var han riktigt bra.

Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Brynäslegenden: Carlsson ser intressant ut helt klart. Rhodin har varit lite mer anonym än vad jag förväntat mig. Han har inte varit dålig men jag hade förväntat mig att han skulle ta för sig mer. Men det gäller iof större delen av laget så det behöver inte vara hans fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.