Jaha...då börjar man så smått kvickna till efter nattens firande av derbysegern i Årets Match. Helvete så här ser ut..de där skorna blir aldrig vad de varit efter badandet i vängåvan. Och tröjorna. Helt galet! Fräckt att få fram dem så fort, hela stan full av segerrusiga tikare med 5-0 tröjor. Var det du simmalugnt?
Nu kan es få börja och då lär vi vara jagade. Favoriter till SM-guldet brukar ha det tufft inledningsvis.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu kan es få börja och då lär vi vara jagade. Favoriter till SM-guldet brukar ha det tufft inledningsvis.