Inlägg: 1514218
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
arnio: Tja, jag är 43 och antagligen jävligt förra veckan jmft med merparten härinne. Frågar du min 17-åriga dotter är det inte ens en fråga...
Ironin undvek däremot effektivt en grupp; Brynäsare. Istället fostrade där rättskaffens, ordentliga människor. Som dig, Huge och min svärfar för att nämna några. Det man säger, det säger man...jag läser det som skrivs och hör det som sägs och tolkar det bokstavstroget. Undertoner, andemeningar, ironi är fullständigt främmande.
Men när det gäller att citera, då är ni världsledande. Det måste man ge er"
Ironi är så förra veckan och Brynäsare citerar inte mer än andra. Nu får det vara slut med påhopp.