Simmalugnt: Hahaha! Och där satte Mr Green punkt på diskussionen :-)
Inlägg: 1514236
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Dalton:
Yes, ett smeknamn, fan va coolt! Det har jag inte haft något sedan jag kallades äggskalle under skoltiden.
Yes, ett smeknamn, fan va coolt! Det har jag inte haft något sedan jag kallades äggskalle under skoltiden.
+ 1