1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1514267

Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Jack Daniels: Inga highlights trots att det var två dygn sedan man spelade match? Är det här något skämt? Den där tidningen har ju bara en massa riksnyheter plus lokalnyheter i stil med pelle jöns som tappat sitt lånekort i biblioteket. När det väl händer något, och man dessutom sänder från matchen, så borde man väl kunna ordna ett samandrag i video? Det är ju ändå 2012, att klippa ihop ett sammandrag och berätta några ord om matchen kan ju inte ta mer än 20 minuter?

Svarskommentarer

Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Olle: kanske du ska kontakta ST?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.