+ 1
Inlägg: 1514662
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: litegrann så jag känner...
borde det inte vara så att spelaren har spelat i klubben många år samt varit väldigt tongivande vara det viktigaste?
samt fått den största delen av sion hockeyutbildning hos timrå?
@perhapps, om zäta nu mot förmodan skulle komma hem, vi är kvar i elitserien, han spelar oss till dubbla sm-guld.
då ska hans tröjja inte upp? för att han bodde i njurunda och tog sina första skär därute?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen:
JAG tycker att moderklubb är ett minikrav, vad andra sedan tycker är väl upp till deras uppfattning om vad som är rätt och rimligt.
JAG tycker att moderklubb är ett minikrav, vad andra sedan tycker är väl upp till deras uppfattning om vad som är rätt och rimligt.
Per HApps: Den här diskussionen om moderklubb är ju löjlig. Med den retoriken har ju Jimmie Lindström större rätt att få sin tröja i taket än Zäta, Styf och Robban.
Låter det rimligt tycker du?