1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1515244

Sv: Sveriges sämsta klack?

TIK-tjej: Tycker definitivt inte att vi är sämst. Men det är stor skillnad mot förr om åren, då klacken tog över hela hallen. Då var stämningen ofta elektrisk. Klacken fick med sig hela hallen och stämningen blev magnifik.

Men det är klart, om spelet inte inspirerar så kan det vara svårt att vara superentusiastisk.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.