1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1516108

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
Blizzard: Ja man ser ju på hockey lite olika har jag märkt . De va ju samma sak förra året . Många tyckte att robinson va en sopa . Medans jag tyckte att han var timrås bästa back tillsammans med hedman . Och torp som hade timing som en flidhäst enlig mej vart nån nationalhjälte i vissa hem . De är ju de där som är så fantastiskt . Smaken är olika

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
superfalle: Jo, jag älskar inte Mat men han är iaf okej (kan köpa en tre, de flesta andra matcher), men idag var han ju bedrövlig, riktigt bedrövlig. Annars brukar jag inte bli såhär irriterad på honom, men idag var det ILLA!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer