1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1516109

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
superfalle: Jo, jag älskar inte Mat men han är iaf okej (kan köpa en tre, de flesta andra matcher), men idag var han ju bedrövlig, riktigt bedrövlig. Annars brukar jag inte bli såhär irriterad på honom, men idag var det ILLA!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13

Blizzard:,

Alltså, nu känner jag att jag måste rycka in och försvara Robinson. Han gör en helt klart godkänd insats. Han spelar oerhört mycket i matchen, närmare 30 minuter. Han gör ett stort misstag som resulterar i ett baklängesmål. Kan ju bero på att han kan ha varit trött efter mycket speltid.  Annars tycker jag att han inte var sämre än någon annan idag. Han är oerhört viktig för laget med sin skridskoåkning.


Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
Blizzard: håll i det här nu Timrå, !

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer