Simmalugnt: Det finns ju en risk att hamna där för halva elitserien. Du plockar gärna ut kulan ur magasinet när du spelar rysk roulette även om det bara är en chans på sex att träffas.
Jo det fattar väl jag också. Tröttnar du aldrig på att klappa folk på huvudet?
Men det känns ändå illa att det är just Nubben som går i bräschen och ger tidningarna material. Hade du jublat och nickat belåtet om Näslund hade gjort samma uttalanden?
Att sen Nubben har rätt i sak är en helt annan femma.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer