1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614893 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1516176

Sv: NHL lockout 2012
Wayne Gresky:

Jo det fattar väl jag också. Tröttnar du aldrig på att klappa folk på huvudet?

Men det känns ändå illa att det är just Nubben som går i bräschen och ger tidningarna material. Hade du jublat och nickat belåtet om Näslund hade gjort samma uttalanden?

Att sen Nubben har rätt i sak är en helt annan femma.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012

Simmalugnt: Det är fyra lag som vill ha NHL-spelare: Timrå, MoDo, brynäs och frölunda. Jag tror att alla av dessa försöker påverka Hockeyligan så mycket som möjligt för att få till en förändring. Att Timrå är bottentippade av alla gör att Nubben kan fälla uttalandet utan att det framstår som en totaldiss av det egna laget. Iaf inte i mina ögon.

Man ska fokusera på det man är bra på, huvudklappar är helt enkelt min grej. (Och en lindrigare form av den totala idiotförklaringen som egentligen är min absoluta, om än inte alltid så uppskattade, specialitet.)


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer