Simmalugnt: Jämför man förutsättningarna vi får du emot nu så tänker jag fortsätta att kalla det "gratispoäng" dom förutsättningarna vi ger oss då kommer höja vinstchanserna för oss med 200%.
Blizzard: Med nhl-lirare så känns det som att det blir aningen lättare att slå Rögle, Aik och Växjö, De som vi krigar mot i botten ( känns det som.) Sen så är det ju inte var dag man har chansen att få se spelare i världsklass, vilket vore sjukt kul.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.